Rengeteg munka és és értetlenség (miért nem müködik...) után végre sikerült működőképes állapotba hozni a Raildrivert a Maszynával. Immáron a letöltések között meg találjátok azt a scriptet aminek segítségével sikeresen tudjátok használni a hardverrel együtt (akinek van ilyen eszköze).
A Maszyna csapat ezzel a kis ajándékkal kíván mindenkinek Békés Boldog karácsonyt és balesetekben mentes virtuális vasút kilométereket.
A mai napon a letöltések letiltásra kerültek ,mivel a letöltéseket tároló tárhelyek valamiért nem hajlandóak együtt működni a honlappal! A hiba kijavításán dolgozunk. Mihelyt kijavítottuk azonnal vissza állítjuk a letöltések menüt!
Idézet:
Frissítés! A letöltések menüt hejre állítottuk és minden letöltés megfelelően müködik!
A mai napon (2013.07.24) lehet többeteknek feltűnt ,hogy több menüpontunk nem volt elérhető. Nos ez azért volt mert frissítést hajtottam végre rajtuk. A Maszyna Lexikon menü végre megfelelő általunk elképzelt formában tündököl. A letöltések menü is átesett egy kisebb ráncfelvarráson és a kezelhetősége is könnyebbé vált remélhetőleg nem csak számunkra hanem számotokra is! Ezzel egyidejűleg felkerült a legfrissebb Maszyna verzió is a letöltések közé, amihez az előző hírben már megjelent béta patch-et teszteljük és a szilit állítgatjuk a 25KV-os üzemhez!
Remélem a változások nem okoznak számotokra nagy fej fájást és remélhetleg továbbra is szíves látogatjátok majd a honlapot.
A minap a Lengyel kollégákkal felvéve a kapcsolatot ,multiplayer ügyben ,egy igen meglepő választ kaptam (no nem azt hogy jöjjek próbáljam ki (sajnos)) Válasz képen az érkezett ,hogy elkészültek az új felső vezetéki feszültséggel méghozzá a 25Kv/50Hz vagyis a Magyar rendszerrel. Jelezték még, hogy a mozdonyt átalakítva (érsd: átírva egy két paramétert) nem működik a dolog. Konkrétan a jármű nem mozdul meg. A hibát elkezdtem orvosolni. Estére lett egy működőképes Szili ami ugyan már elindult 3 rakott cementes kocsival ugyan ,de egy idő után a főmegszakító levágta a gépet a túl árammal. Jelenleg viszont ott tartunk ,hogy zajlanak a tesztelések és a hibák kijavítása és mielőbbi megszüntetése. Viszont a következő Maszyna verzióban már alap lesz a két áram rendszer. Innentől kezdve viszont már mi is ügyelni fogunk a mozdonyokra és csak a több áramnemű (amelyik ismeri a Lengyel rendszert) csak az tud majd rendesen közlekedni a Lengyel pályákon.
Minden kinek felhívnám a figyelmét ,hogy az e-mail cím megadása nem azért kötelező mert oda kapjátok a regisztráció megerősítő e-mailt! Oda kaptok tőlünk minden infót (tudom ritkán küldünk) ! Mivel a regisztrálók között elszaporodtak a hamis/nem létező e-mail (értsd: olyan e-mail címek amik csak arra valók hogy beregisztrálj a honlapra) címek ezért a tervezett március 31-re tervezett felhasználó takarításba azok is bele fognak esni akik ilyen e-mail címen regisztráltak. Aki azért regisztrált ilyen címen ,mert rengeteg spamet kap, elárulom neki ,hogy nem nagyon szoktunk kiküldeni mi e-maileket az e-mail címeket pedig a törvényi előírásnak megfelelően nem adjuk tovább semmilyen kényszer nyomására sem .