Fő menüBejelentkezésKi van itt? |
Jarművek cseréje a szimulátorbanÚj jármű betétele a játékba:
Most egy EP05 típusú mozdonyt fogok betenni a játékba, de minden mozdonynál, és minden teher és személykocsinál ugyanez az eljárás:
A mozdony mappáiban található fájlokat a játékban található ugyanilyen nevű mappáiba kell bemásolni (van ahol több mappa is van, azokat is be kell másolni). Nem kell megijedni, ha van a mozdony mappái között olyan, ami esetleg a játékban még nincs, akkor ott az egész mappát kell másolni.
EP05 mappái: Ha ez megvan, akkor válasszuk ki, hogy melyik pályán, és melyik küldetésben szeretnénk a mozdonyt kicserélni. Én a Bochnia pályán, az EU07-399-ben cserélem ki a mozdonyt (de minden pályán, és minden küldetésnél így működik. Ha kiválasztottuk, keressük meg a játékon belül a pálya .scn fájlját. Nekem itt van: MaSzyna/scenery/bocnia.scn
Nyissuk meg jegyzettömbbel, vagy wordpaddal, és keressük meg benne a küldetésünket. Amit én választottam az így néz ki, de látható alatta, van még másik is: Látható, hogy a mozdony neve ebben a sorban EU07-399, és nincs több ilyen sor alatta, tehát csak a mozdony van a küldetésben ugyanúgy, mint a játékban is. Ami be van keretezve pirossal, annak a helyére az info EP05.txt-ből másoljunk be egy ugyanilyen sort. A txt-ben így néznek ki:
Wpisy do scenerii:
dla EP05-01 node -1 0 EP05-01 dynamic PKP\EP05 none EP0501 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
dla EP05-04 node -1 0 EP05-04 dynamic PKP\EP05 none EP0504 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
dla EP05-16: node -1 0 EP05-16 dynamic PKP\EP05 none EP0516 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
dla EP05-23: node -1 0 EP05-23 dynamic PKP\EP05 none EP0523 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
dla 2XEP05: node -1 0 EP05-16 dynamic PKP\EP05 none EP0516 0.0 headdriver 7 0 enddynamic node -1 0 EP05-23 dynamic PKP\EP05 none EP0523 0.0 connected 3 0 enddynamic Csak a node-val kezdődő sor kell, ami felette van dla kezdettel, csak azt mutatja, hogy melyik mozdonyra vonatkozik. Én a legelsőt választom, az EP05-01-et, és kicserélem a .scn-ben. Utána így néz ki: És ha minden jól sikerült, akkor nincs más dolgunk, mint megnyitni a játékot, és kipróbálni a mozdonyt!!! (természetesen mindent el kell menteni, és bezárni, mielőtt a játékot indítjuk)
Updated: 2013.07.24. 21:59
Updated: 2013.07.24. 21:59
|